ANUNȚ!
Primăria comunei Ivancea anunţă prelungirea termenului de desfășurare a concursului pentru ocuparea funcţiei vacante de director al Instituției de Educație Timpurie Grădinița-creșă «Ghiocel», satul Furceni, raionul Orhei. Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de director pot depune dosarul de participare, până la data de 15.05.2023, ora 11:00, la sediul Primăriei comunei Ivancea, s. Ivancea, r. Orhei sau pe e-mail: primariaivancea@mail.ru
Informații suplimentare găsiți pe pagina web a primăriei, ivancea.md sau la tel. 023543238, 023543236
Informaţie cu privire la condiţiile de participare la concurs
I. Denumirea şi sediul organizatorului concursului:
Primăria comunei Ivancea,
MD-3532, s. Ivancea, r. Orhei, telefon de contact: 023543238, 023543236;
II. Funcţia pentru care se organizează concursul: Director al Instituției de Educație Timpurie Grădinița-creșă «Ghiocel», satul Furceni, raionul Orhei;
III. Condiţiile de participare la concurs: la funcţia de director al Instituţiei de Educație Timpurie poate candida persoana care întruneşte cumulativ următoarele condiţii:
1) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
2) are studii superioare universitare (în cazul candidaţilor la funcţia de director al instituţiei publice de educaţie antepreşcolară şi de învăţămînt preşcolar din mediu rural, după prelungirea concursului în temeiul pct.62 subpct.1) şi 3) sau în cazul iniţierii unui concurs repetat, pot fi admişi candidaţii cu studii superioare universitare şi cei cu studii medii de specialitate pedagogice (colegiu));
3) are o vechime în activitate didactică de cel puţin trei ani;
4) la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vîrsta de 65 ani;
5) cunoaşte limba română;
6) este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
7) nu are antecedente penale;
8) nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.g)-r) şi art.301 alin.(1) lit.a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr.154/2003 sau destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) din Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
9) nu are interdicţie de a ocupa funcţii de conducere.
IV. Actele ce urmează a fi prezentate:
1) cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţămînt general, aprobat prin Ordinul Ministerului Educaţiei nr.163/2015;
2) copia actului de identitate;
3) copia/copiile actului/actelor de studii;
4) copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
6) curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 a Regulamentului prenotat;
7) certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) şi neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru şi medicul narcolog), pentru exercitarea funcţiei;
8) cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere;
9) proiectul planului de dezvoltare a instituţiei, pentru 5 ani în plic sigilat sau declaraţia pe proprie răspundere privind prezentarea proiectului planului cu cinci zile înainte de data interviului;
10) alte documente relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional/internaţional etc.;
V. Modalitatea de depunere a actelor:
– la sediul Primăriei comunei Ivancea, s. Ivancea, r. Orhei: în copii împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor;
sau
– pe e-mail: primariaivancea@mail.ru
VI. Data-limită de depunere a actelor:
15 mai 2023, ora 11:00;
VII. Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare (date despre numărul de copii ai instituţiei, bugetul pe ultimii ani, starea infrastructurii existente, proiectele în derulare, etc.) şi de primirea actelor: Rotaru Natalia – secretar al consiliului local Ivancea
telefon de contact: 0235 43238
adresa poştală: MD-3532, r-l Orhei, s. Ivancea, Primăria.
e-mail: primariaivancea@mail.ru
http://ivancea.md/